czwartek, 16 lipca, 2020

10 000 like’ów szczęścia – Ingolstadt cz.2

Tak jak pisałam w poprzedniej części, Audi Polska na wyjazd do Ingolstadt, użyczyło nam Audi A4 allroad quattro oraz Audi Q5 quattro.

Dzisiaj troszkę o modelu Audi Q5. Jak wiecie, model ten jest wizją koncernu jeśli chodzi o ekonomię, wysoki standard i komfort jazdy. Przesiadając się z Audi A4, pierwszą zauważalną różnicą jest widoczność. Auto jest wyższe i w związku z tym zyskujemy na widoczności. Dla mnie zdecydowanie jest to walor, ponieważ jestem niewielkiego wzrostu. W tym samochodzie czułam się idealnie.

Na pokładzie wyposażenie było imponujące. System nagłaśniający Bang&Olufsen – znawcy tematu wiedzą, że jakość dźwięku zdecydowanie odbiega od seryjnego systemu nagłośnienia. Dla mnie to bardzo ważna rzecz, bo muzykę kocham i jest nieodłącznym elementem podczas prowadzenia samochodu.

Pakiet stylistyczny S-line, pakiet Comfort, pakiet stylistyczny Feinnappa dla siedzeń standardowych, asystent podjazdu oraz szklany panoramiczny dach Wszystkie pozostałe elementy, które znalazły się na pokładzie wcześniej omawianego Audi A4 i już wiemy, że hasło komfort nie jest przereklamowane.

Pod maską czterocylindrowy silnik diesla 2.0 l, generujący moc 130 KM i moment obrotowym wynoszący 320 Nm. Napęd quattro oraz automatyczna skrzynia biegów S-tronic. Prędkość maksymalna według producenta to 192 km/h, a przyspieszenie od 0 – 100 km, zajmuje 10,9 s.

Jeśli idzie o spalanie, to widać różnicę pomiędzy tymi dwoma modelami. Audi Q5 dojechało do Ingolstadt na jednym baku zaś prowadzone przeze mnie Audi A4 Allroad niestety wymagało wizyty na stacji paliw. Oczywiście w Audi A4 mieliśmy silnik benzynowy, który generował 225 KM. Stąd też jego większe zapotrzebowanie na paliwo.

Podróż z Ingolstadt do Polski to długie godziny ale fotele w Q5 są tak wygodne, że nie czułam zmęczenia. Podsumowując, jest to idealne auto dla mnie. Nadwozie oraz wnętrze Q5, które pod maską posiadałoby moc i walory Audi A4 Allroad.

W kolejnej odsłonie dzień na który tak bardzo czekaliśmy, czyli zwiedzanie fabryki oraz muzeumhttps://4rings.pl/10-000-likeow-szczescia-ingolstadt-cz-3/

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Ostatnie wpisy

Audi e-tron liderem segmentu

W pierwszej połowie 2020 roku Audi dostarczyło klientom na całym świecie 17641 modeli e-tron . To wzrost o 86,8 proc. w porównaniu...

Q4 – more Q, more sportback, more e-tron.

Audi przedstawia wariant Coupé Q4 e-tron jako samochód koncepcyjny, wersja produkcyjna zostanie wprowadzona na rynek w 2021 roku, jako siódmy elektryczny model...

Odświeżone Audi Q5

Audi Q5 od lat jest jednym z najlepiej sprzedających się SUV-ów w segmencie premium średniej wielkości na rynkach europejskich. A teraz, Audi...

Innowacyjna koncepcja aerodynamiki modeli  Audi e-tron S

Dzięki innowacjom w zakresie inteligentnych technologii, sportowy SUV coupé Audi, osiąga wyjątkowo niski współczynnik oporu powietrza wynoszący 0,26. Wyrafinowana koncepcja aerodynamiki zawiera...

Musisz przeczytać

Ringhouse – dom prawdziwego pasjonata Audi

Karina Wiciak ze studia Wamhouse dzieli się swoim najnowszym projektem, który nawiązuje do serii domów inspirowanych słynnymi logo. Najnowsze wcielenie, nazwane Ringhouse, inspirowane...

Audi Personality #1 – Audi A6 C7 Kamila

Audi swoją nazwę zawdzięcza Augustowi Horch - założycielowi marki. W 1909 roku musiał opuścić firmę w Zwickau, a sąd stwierdził, że nie...

#RaceHome: Wirtualne wyścigi kierowców DTM Audi

Mike Rockenfeller, kierowca fabrczny Audi, zainicjował serię wirtualnych wyścigów pod hasłem #RaceHome, która odbędzie się na PlayStation 4 z całkowicie elektrycznym Audi e-tron Vision...

Audi A4 Avant i A5 Sportback g-tron

Modele Audi, napędzane gazem ziemnym, łączą ekologię i ekonomię: Audi A4 Avant g-tron i A5 Sportback g-tron  mają nowy, sportowy design i najnowocześniejszą obsługę dotykową. 

Auto-Union Type C z klocków Lego w skali 1:8

Z szesnastoma cylindrami pod maską i podwójnymi tylnymi kołami, Auto-Union Type C był piekielną maszyną, która zdominowała europejską scenę wyścigową w 1936...